Nekad pacijent dođe izmjeriti tlak.Osjećam da mi nešto želi reći,ali jako teško dođem do
stvarnog problema.A jedan od njih je svakako hemoroidalno krvarenje.Uz 80 pacijenata na
dan teško je dobiti pacijenta da se brzo otvori.Drugi pacijent već čeka na vratima. Kuca ili
lupa.Setra zove da me pacijet čeka na telefonu.A razgovor treba biti intiman,u opuštenoj
atmosferi.Kontakt očima je neophodan.
Srećom sam obiteljska liječnica,i dobro poznajem svoje pacijente,pa uspijem i uz sve moguće
zastoje riješiti problem.Ako ne uspijem odmah,pošaljem pacijenta da prošeta,možda
sjedne u kafić i vrati se kad riješim gužvu.I kad pacijent osjeti da sam mu maksimalno
posvećena,ruše se barijere neugode,srama,osjećaja poniženosti i straha od ishoda pregleda.
Po pregledu zajedno krenemo rješavanju problema,napetost popušta,prevladava razgovor
i dogovaranje.
Pacijent baca kamen sa srca i napušta ordinaciju sretan i spreman da učini što je potrebno.